Θεατρική ομάδα: Follow The White Rabbit
Στη Γέφυρα
Πέμπτη 9 Ιουνίου στις 20:45 & Παρασκευή 10 Ιουνίου στις 22:00
Τρεις χαρακτήρες εκπροσωπούν ή χτίζουν μια ολόκληρη κοινωνία πάνω σε μια γέφυρα. Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ από τη μια όχθη στην άλλη δύσκολη, αφού η γέφυρα που τις ενώνει είναι σπασμένη. Το πρόβλημα τους κοινό, όμως όχι το κίνητρο και ο στόχος και η απάντηση. Η απάντηση σε τρία ερωτήματα. "Τι περιμένουμε από το θεό; Τι περιμένουμε από τον διπλανό μας; Τι περιμένουμε από τον εαυτό μας" ή και με ανάποδη σειρά.
Πως πήρε το όνομα της η ομάδα και πως συναντηθήκατε; Το όνομα επιλέχθηκε απ’ τον δημιουργό της ομάδας Follow The White Rabbit, Paul Pierro. Το πώς και το γιατί θα το αφήσουμε αναπάντητο, γιατί επιθυμούμε ο καθένας ξεχωριστά να βρίσκει το δικό του νόημα πίσω απ’ το όνομά μας. Όσο για το πώς συναντηθήκαμε, με κάποιους μέσα από προηγούμενες συνεργασίες και με κάποιους άλλους απ’ την δραματική σχολή.
Με τι κριτήριο διαλέξατε το θέμα της περφόρμανς; Ως σκηνοθέτης έψαχνα νέα έργα, τα οποία να μην έχουν ξανά παιχτεί και γι’ αυτόν το λόγο απευθύνθηκα στον Γιάννη Σοφικίτη που γνώριζα απ’ την συνεργασία μας πέρσι στην παράσταση Online πως αν και τόσο νέος, γράφει διαμαντάκια. Μου είπε πως έχει δύο έργα που μπορεί να μου παραχωρήσει και κατευθείαν του ζήτησα να διαβάσω το «Στη γέφυρα». Μου άρεσε πολύ ως κείμενο, είχε ωραίο χιούμορ και αρκετά νοήματα. Η δική μου ματιά στο κείμενο είναι πολύ διαφορετική βέβαια απ’ του Γιάννη. Με ιντριγκάρει που θα εκπλήξω τον ίδιο τον συγγραφέα. Εγώ μέσα απ’ αυτήν την παράσταση θέλω να μιλήσω για την κατάθλιψη που είναι πλέον ως ασθένεια πολύ της «μόδας» και δυστυχώς την έχω βιώσει για τα καλά στο πετσί μου μέσα από συγγενικά μου πρόσωπα. Θέλω να φύγει ο θεατής με μια αισιοδοξία και να πεισθεί πως αξίζει να τα βάλλει με τους φόβους του, τα αδιέξοδά του και γενικότερα τα προβλήματά του. Αξίζει να «κολυμπήσουμε»…
Τι πιστεύετε για τις ομάδες στη χώρα μας και με ποιο τρόπο συνεισφέρουν στην εξέλιξη της θεατρικού μας τοπίου; Τα πάντα στην ζωή έχουν δύο όψεις. Το μαχαίρι είναι καλό ή κακό; Αναλόγως την χρήση που θα του κάνεις. Έτσι και με τις ομάδες. Σίγουρα η πολυφωνία στην τέχνη είναι πολύ σημαντική και αναγκαία. Έχουν βγει πάρα πολύ καλές δουλειές. Όμως, έχουμε φτάσει στο σημείο να παίζονται 1.700 παραστάσεις τον χρόνο και από μεγάλες παραγωγές ως αρκετά μικρότερες να φυτοζωούν ή και συχνότερα να μπαίνουν και μέσα, αφού πολλές φορές παίζουν για να έρθουν φίλοι και συγγενείς. Οπότε, για να απαντήσω στην ερώτηση, κάποιες ομάδες είναι αρκετά αξιόλογες και παρουσιάζουν φρέσκες ιδέες και εξελίσσουν την τέχνη και τον πολιτισμό στην χώρα μας κι άλλες απλά ήρθαν για να.. φύγουν! Ευελπιστούμε να μην είμαστε μία ακόμα ομάδα, αλλά μια ομάδα που θα σταθεί στον χρόνο και θα εξελίσσεται παράσταση με την παράσταση.
Πως αντιμετωπίζετε τα έξοδα της παραγωγής και τι θα επιθυμούσατε σαν ενίσχυση από το κράτος στην προσπάθεια σας; Τα αντιμετωπίζουμε ως δημιουργικά εμπόδια! Έχει κι αυτό τα ενδιαφέρον του, δηλαδή, να πρέπει να βρίσκεις οικονομικές λύσεις και διαφορετικούς τρόπους να στήσεις μια παράσταση. Μακάρι βέβαια να ΄χαμε budget όπως μεγάλες παραγωγές. Κάποια στιγμή θα θέλαμε να το ζήσουμε κι αυτό. Χαχα Σίγουρα ένα μικρό ποσό για τα έξοδα παραγωγής ως επιχορήγηση του κράτους θα ήταν αρκετά χρήσιμο. Όμως, στην ως τώρα εμπειρία μας, η μεγαλύτερη δυσκολία στο κομμάτι της παραγωγής που συναντήσαμε, ήταν ο χώρος προβών. Οπότε, απ’ το κράτος θα ήθελα να υπάρχουν διαθέσιμοι χώροι προβών, για ομάδες που δεν μπορούν να διαθέσουν χρήματα. Σ’ αυτό το σημείο θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους στέγασαν αφιλοκερδώς την δουλειά μας. Το Booze, τον Κίμωνα Φιορέτο και τον χώρο του Ευριπίδη.
Μιλήστε μου για το Off-off και το Επί Κολωνώ. Το γεγονός πως φέτος είναι η όγδοη χρονιά του φεστιβάλ λέει πολλά. Δεν είναι τυχαίο που τόσα χρόνια στηρίζεται κι από τον κόσμο, αλλά κι από τους νέους καλλιτέχνες που θέλουν να συμμετάσχουν και να παρουσιάσουν εκεί την δουλειά τους. Ως θέατρο έχει παρουσιάσει αρκετές αξιόλογες θεατρικές παραστάσεις, κάποιες μάλιστα πρώτο εμφανίστηκαν μέσα απ’ το φεστιβάλ κι αυτό είναι πολύ όμορφο. Αυτό δίνει κίνητρο στις ομάδες να δουλέψουν και να παρουσιάσουν κάτι δυνατό. Ποια είναι η γραμμή της ομάδας και με ποιο τρόπο θα την εξελίξετε στην πορεία; Ακόμα την ανακαλύπτουμε. Έχουμε μόλις δυο μήνες ζωής.
Πείτε μου την γνώμη σας για το Επί Σκηνής.
Ένας πολύ καλός θεατρικός οδηγός. Το θεατρόφιλο κοινό μπορεί και μαθαίνει καλύτερα για τις παραστάσεις που παίζονται, μπορεί και διαβάζει συνεντεύξεις, αλλά και κριτικές ώστε να ‘χει μια εικόνα.
Κείμενο: Γιάννης Σοφικίτης
Σκηνοθεσία: Paul Pierro
Παραγωγή: Horizon Productions
Βοηθός Σκηνοθέτη: Μαρία Θρασυβουλίδη
Φωτογράφηση: Πέτρος Βήττας
Εικονοληψία trailer: Αντώνης Μανδρανής
Μοντάζ trailer: Χρήστος Δρούτσας
Παίζουν: Γιώργος Στεφανουδάκης, Πέτρος Λιόντας, Κωνσταντίνος Μπούρας-Μπαϊμάκος
Το trailer της παράστασης: https://www.youtube.com/watch?v=ypHExFy0R5Y
Διάρκεια παράστασης: 50 λεπτά
Το Φεστιβάλ θα διεξαχθεί από 28 Μαΐου έως 28 Ιουνίου 2016 με συμμετοχή 31 θεατρικών σχημάτων
Η διάρκεια κάθε παράστασης δεν θα υπερβαίνει τα 60 λεπτά.
Εισιτήριο: Η γενική είσοδος είναι 5,00€ για τη μία παράσταση και 6,00€ για τις δύο παραστάσεις της ίδιας βραδιάς. Εισιτήριο διαρκείας: 30,00€ (max 31 παραστάσεις) 25,00€ (max 20 >> ) 20,00€ (max 10 >> )
Ώρα έναρξης: Καθημερινά στις 20:45 για την πρώτη παράσταση και στις 22:00 για τη δεύτερη παράσταση.
Doors Open at: 19:30 Το μπαρ και η αυλή του θεάτρου λειτουργεί καθημερινά από τις 7:30μμ ως αργά το βράδυ.
Δείτε το trailer του φεστιβάλ: https://youtu.be/g584jSlkGMc
Επί Κολωνώ»
(Κεντρική σκηνή)
Ναυπλίου 12 & Λένορμαν 94
Κολωνός
(Σταθμός Μετρό: Μεταξουργείο)
Τηλέφωνο: 2105138067
8
|