Σχετικά άρθρα
ΠΕΠΗ ΜΟΣΧΟΒΑΚΟΥ |
Συντάχθηκε απο τον/την Νεκτάριος-Γεώργιος Κωνσταντινίδης | |||
Πέμπτη, 22 Ιούλιος 2010 18:34 | |||
Πέπη Μοσχοβάκου Πολυτάλαντη και δημιουργική
Απόφοιτος της Δραματικής Σχολή «Αρχή», της Νέλλης Καρρά, η Πέπη συνέχισε τις σπουδές της στο θέατρο παρακολουθώντας σεμινάρια αυτοσχεδιασμού στο Studio NAMA με την Ελένη Σκότη καθώς και σεμινάρια υποκριτικής με τους Maya Morgenstern, Αντρέα Μανωλικάκη, Bernard Hiller, Nancy Bishop, σεμινάρια «Απελευθέρωσης της Φυσικής Φωνής» με τον Κωστή Σφυρικίδη και σεμινάριο σκηνοθεσίας με τον Νικήτα Μιλιβόγεβιτς. Τραγούδι διδάχτηκε από την Ευγενία Συριώτη και παρακολούθησε επίσης Jazz, Μοντέρνο Χορό, Latin και Μπαλέτο για οκτώ χρόνια. Παράλληλα είναι απόφοιτος του Deree College, με Bachelor στο Marketing Management. Έπαιξε στη «Ραχήλ» του Γρηγόρη Ξενόπουλου σε σκηνοθεσία Ελένης Σκότη, στο «Άλλο μου Μισό» των Παλέρμο Μ.-Στρόπελ σε σκηνοθεσία Άντονυ Μπερκ στο «Ποτέ μην Κολυμπάς Μόνος» του ΜακΆιβορ και «Στα Σκοτεινά» του Γιώργου Ηλιόπουλου σε σκηνοθεσία Σκότη, στο «Παραλλαγές στο Θάνατο» του Τρότσκι σε σκηνοθεσία Όλγας Ποζέλη και άλλα. Έχει επίσης ασχοληθεί με το παιδικό θέατρο παίζοντας σε τέσσερις παραστάσεις της Ιρίνα Μπόικο σε σκηνοθεσία της ίδιας, δούλεψε σαν βοηθός σκηνοθέτη του Μπεργκ και της Σκότη και σκηνοθέτησε τα «Traffic Lights» σε δικό της κείμενο, «Μπορούσες και Καλύτερα» σε κείμενο πέντε νέων συγγραφέων από το studio Νάμα και «Κάνε Πέρα. Θέλω να Περάσω» της Κωστάκου σε συνσκηνοθεσία με τον Μπερκ. Στον κινηματογράφο έπαιξε στις ταινίες μεγάλου μήκους «Το Κακό στην Εποχή των Ηρώων» του Νούσια, «A Taxi Odyssey» ντοκιμαντέρ του A. Haidos, «Το Κακό» του Νούσια, «Κλαις;» του Αλέξανδρου Βούλγαρη και «Πάμπτωχοι Α.Ε.» του Αντώνη Κόκκινου καθώς και σε πολλές ταινίες μικρού μήκους κι αξιόλογες τηλεοπτικές σειρές. Στο ενεργητικό της έχει και διδασκαλία υποκριτικής στο studio Νάμα και θεάτρου σε παιδιά του δημοτικού. Η Πέπη φαίνεται πως κινείται με άνεση από το θέατρο στον κινηματογράφο και την τηλεόραση κι από την υποκριτική στην σκηνοθεσία, την διδασκαλία και την συγγραφή. Ωστόσο πάντα είναι καθαρός ο στόχος της κι αποφασίζει το επόμενο βήμα της με μοναδικά κριτήρια την καλή συνεργασία και την ποιότητα της δουλειάς. Της ευχόμαστε καλή επιτυχία σε ότι κι αν διαλέξει και θα την έχει αφού ξέρει τι θέλει να κάνει στη ζωή της και είναι αποφασισμένη να το κάνει, όσο μπορεί καλύτερα.
Γιατί ξεκίνησες να κάνεις θέατρο; Το θέατρο ήταν κάτι που με μάγευε από μικρή αλλά δεν τολμούσα να φανταστώ τον εαυτό μου μέσα σ’ αυτό. Κάποια στιγμή, που έτυχε να είμαι μέρος μιας παράστασης συνειδητοποίησα ότι την ώρα που παίζεις δεν υπάρχει τίποτα «εκεί έξω», δεν υπάρχει πριν και μετά, είσαι απόλυτα δοσμένος στην παρούσα στιγμή και αυτό είναι μεγάλη ελευθερία. Η απόφαση τελικά πάρθηκε με την γνωριμία μου με την Ελένη Σκότη στο Deree όπου σπούδαζα μάρκετινγκ. Το πτυχίο μου το πήρα αλλά από τότε κατάλαβα τι ήθελα να κάνω στη ζωή μου. Μετά ήρθε η ομάδα ΝΑΜΑ και το θέατρο Επί Κολωνώ. Μίλησε μου για το ρόλο σου στην παράσταση που συμμετέχεις τώρα; Κάνω πρόβες για έναν μονόλογο τον οποίο σκηνοθετεί η Μαρία Τσαρούχα και θα παρουσιαστεί στο θέατρο Επί Κολωνώ. Πρόκειται για την θεατρική διασκευή ενός Ιταλικού μυθιστορήματος. Είναι μια πρόκληση τόσο για μένα όσο και για την Μαρία, όχι μόνο επειδή είναι μονόλογος, αλλά και γιατί η μεταφορά ενός λογοτεχνικού κειμένου στη σκηνή κρύβει πολλές παγίδες. Είναι η ιστορία μιας γυναίκας που εντελώς ξαφνικά ο άντρας της την εγκαταλείπει, το οικοδόμημα πέφτει κι αυτή πρέπει να βρει τη δύναμη να συνεχίσει. Είναι ένας δύσκολος ρόλος, τελείως διαφορετικός απ’ ότι έχω κάνει ως τώρα. Ποια είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ένας νέος δημιουργός στο θεατρικό χώρο; Είναι τόσα πολλά, ικανά να αποτρέψουν οποιονδήποτε λογικό άνθρωπο να ασχοληθεί με το θέατρο! Τα αγνοούμε και προχωρούμε όπως μπορούμε! Ελπίζουμε ότι σιγά-σιγά, θα βρούμε το κοινό μας και ότι θα αλλάξουν ή θα αλλάξουμε τα πράγματα. Ποια είναι τα θεατρικά όνειρά σου; Να μπορώ να κάνω τα πράγματα που θέλω και να δουλεύω με θετικούς και δημιουργικούς, ανθρώπους που θέλουν να εξελιχθούμε και να μάθουμε μαζί. Ποιοι δάσκαλοι δια ζώσης ή με το έργο τους σε εμπνέουν; Με εμπνέουν οι άνθρωποι που δίνονται σ’ αυτό που κάνουν, που έχουν πάθος και γενναιοδωρία, όποιο επάγγελμα κι αν εξασκούν. Δασκάλους βρίσκεις κι εκεί που δεν τους ψάχνεις. Τι πιστεύεις για την θεατρική παιδεία και τους πολιτιστικούς θεσμούς στη χώρα μας; Θέλω να πιστεύω ότι τα πράγματα εξελίσσονται προς το καλύτερο όσο περνάν τα χρόνια, ότι άνθρωποι υγιείς και φωτισμένοι θα καταφέρουν να βάλουν το λιθαράκι τους για να έχουμε την παιδεία και τους θεσμούς που θέλουμε! Πως επιλέγεις τις συνεργασίες σου; Βασικό μου κριτήριο είναι να περνάω καλά με τους ανθρώπους που έχω γύρω μου, να υπάρχει διάθεση για συνεννόηση και σεβασμός. Είμαι σε αυτό το επάγγελμα γιατί το αγαπάω, επομένως αρνούμαι να κάνω αυτό που αγαπάω και να μην περνάω καλά (πια!). Ποια κατά τη γνώμη σου είναι τα βασικά προσόντα ενός νέου δημιουργού; Πρέπει να ξέρει τι θέλει να πει. Μπορεί η άποψή του να μην είναι καινοτόμος απαραίτητα αλλά πρέπει να είναι συγκεκριμένη. Τι πιστεύεις για τις θεατρικές ομάδες; Θεωρώ ότι πραγματικές ομάδες υπάρχουν πολύ λίγες στο χώρο, που να έχουν αντέξει στον χρόνο και να λειτουργούν σαν ομάδες. Τις λίγες φορές όμως που συμβαίνει είναι υπέροχο, γιατί άλλωστε το θέατρο είναι ομαδική δουλειά. Ποια είναι τα προσεχή σου σχέδια; Είμαι σε προετοιμασία με την Ελένη Σκότη, ως βοηθός της, για κάποιες ανοιχτές πρόβες-παρουσιάσεις των μαθητών του Studio ΝΑΜΑ που θα γίνουν το φθινόπωρο στο θέατρο Επί Κολωνώ. Συνεργάζομαι ως ηθοποιός με την Ιρίνα Μπόικο εδώ και χρόνια και τώρα είμαστε σε πρόβες για τέσσερα παραμύθια που θα παιχτούν τη σεζόν 2010 - 2011.
|